Pytania na temat sprzętu Rugged Phones - Pancerne telefony RUGGED odporne na upadek, wodę i pył do pracy w ekstremalnych warunkach

Szukaj
Przejdź do treści

Menu główne:

Wsparcie

Najczęściej zadawane pytania


1. Nie działa internet przez sieć GSM?
Należy skonfigurować ustawienia dla odpowiedniego operatora. Poniżej plik z informacjami dla poszczególnych operatorów
Ustawienia dla internetu

2. Nie mogę przesyłać i odbierać MMS'ów?
Należy skonfigurować ustawienia dla odpowiedniego operatora. Poniżej plik z informacjami dla poszczególnych operatorów
Ustawienia dla MMS'ów


3. Krótko pracuje bateria. Dlaczego ?
Najczęstsze przyczyny krótkiej pracy na baterii:
- rozkalibrowanie telefonu i baterii. Rozwiązanie - formowanie baterii.
- praca różnych niewykorzystywanych modułów. Rozwiązanie - wyłączenie niewykorzystywanych modułów jak WiFi, GPS itp.
- niepotrzebne programy działające w tle. Rozwiązanie - wyłączenie zbędnych programów.


4. Jak działa "DualSIM" w telefonach RUGGED PHONES
Proszę otworzyć plik DualSIM_Standby.pdf

5. Jak skalibrować czujnik zbliżeniowy w RUGGED PHONES A20/A20Qi
Proszę otworzyć plik Kalibracja RUGGED PHONES A20.pdf

5. Jak skalibrować przycisk SOS w RUGGED PHONES A20/A20Qi
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, prześlij je za pomocą poniższego formularza



 
Copyright RUGGED PHONES 2015. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego